photo e02fcb0a-ca62-449f-8013-71dd1ab93db7_zpsb09b7bda.png

Tuesday, November 6, 2012

Sunyi Sepi

Alhamdulillah syukur..
hampir sebulan aku cuba jauhkn diri dri dunia facebook..

nasib baik aku belum lgi ditahap gian..Rancangan tanyer la ustaz ckp..klu kiter rase gelisah biler x on fb..itu nmenyer kiter ditahap gian...
skrg nie aku dh tutup fb aku..bkn nk putus kawan tpi aku nk elak dri lihat cemuhan org setiap ari..org nie hentam org tue..org tue hentam org nie..kadang2 aku terjerumus jgk..akhirnyer ak amik keputusan tutp account..lgi pun ak x mampu utk padam msj2 aku dulu..ustaz tue ckp..dosa sampai msj tue dibuang..fuh bnyk tue..dulu aku x puas ati jer ngan sesape terus tulis kat fb..nk padam blk adoii mkn mase bru aku tutup jer abis cter haha..hati pun tenang..blog nie pun ak bakal padam sbb dah ader blog baru ^_^…sebab blog nie pun bnyk ak cter pasal org..erm serius takut..so aper2 hal kiter jumpe di blog bru mamameera ^_^

2 comments:

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina