photo e02fcb0a-ca62-449f-8013-71dd1ab93db7_zpsb09b7bda.png

Thursday, November 29, 2012

Rindu Korang Sangat - Sangat..

Assalamualaikum..

Jam 8.10 Malam 27 Nov 2012..
Tengah Sebuk Duk Main Games..TIBA-TIBA..jeng jeng jengg..Telipon Berbunyi..Ader Orang dlm Kesusahan..ader Orang Dalam Bahaya Disana..(Mood Wonder pert)

Haha Bukan La..Rupa2 nye salah Sorang "Best Friend" Call..
Opss Mula2 Kena Ceramah Panjang hehehe..Susah Nak Cari Katernyer..
Yela Sejak Aku Off Acc Facebook..mne ader berhubung ngan diorg dah..
Diorg Kater Aku Mama SomBong..Haha Padan Muka Aku..Sunyi Lepas Dapat anak..
Bukan Aper Kawe busy sebenornyer (ceh alasan) hehe
Last2 Dier Dapat Maklumat dri Blog nie..hehe..Itu Pun Melalui Best Friend aku Sorg Lagi  :: Dia Imam Saya :: kalau x..diorg mesti x tau aku dh off fb..Sowwi Darling2 yg ku Sayang hehe..


Rindu Jugak Kat Korang Sebenornyer..x Sabo nk tunggu Bulan 1..Nak Sambung Class blk..

TUP TUP TUP..Punyer la lame kena bahan..Last2 bukak Pasal Tanda2 Hamil..Ohh
Mai Cek nk Habak Mai..Cek x ingat hehe..yg Tau..Dah Lewat datang a'ot..tue yg test market cmne..

Rasenyer Member ak sorg nie Dah terkena Buatan Orang Kot hehe..Dah Rasa Loya Loya tue..p Check Terus la..Klu nk Tip2 cmne nk dpt anak..huhu mmg x tau..main redah jer..

La nie dier ader ckp pasal durian Crepe ..Opss Ngidam la tue..xpo2..akan dibeli dan dipos Ke N9 tue nanti..Harap ader Berita Gembira la yer..Leh Ameera Dapat Adik Cepat dri Mummy Inn... ^_^

### Psttt = Lama x Update ..Post Nie Khas untuk Inn & Che Zaza yg Dirindui..Cayang Korang..Muah Muah..

### Psttt= Lagi Satu Inn Call Sampai Kat Setengah Jam..Klu Jumpa nie mahu x diam semua nyer ^_^




No comments:

Post a Comment

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina