photo e02fcb0a-ca62-449f-8013-71dd1ab93db7_zpsb09b7bda.png

Tuesday, July 12, 2011

Ragam FaceBook (FB)

Erm Mcm2 Ragam ak Jumpe Dlm FB Nie..Dengan Fb La Kiter Leh RapatKan Hubungan KekeLuargaaN, Dengan Fb la Kiter Leh Jumpe Kwn2 Lme & Dengan Fb La Kiter Boleh BerMusuhan..Senang Kater Fb Nie Bnyk Buruk & Baik Nyer..Aku Sendiri laluiNyer..Kat Sini La tempat Bergosip~ Bersembang~ Bertanye Khabar~ & Bergaduh...kalau Salah Guna KeMudahan Nie..Kiter AKaN Lalai..Mcm Aku MasuK Jer Keja..xde Lain yg AKu Buat,FB dulu yg Aku Check..Tpi setakat Nie Fb x Mengganggu Keja Aku..Settle jer keja..bru aku layan..x pun time ak dah boring keja..aku layan..Kadang2 Terkantoi Jugak Ngan Bos..haha Aper lgi ManisKan Muka..Bg Tau Sbb Kne ON Fb..Slmt La Bos Ak nie Jenis Faham Sikit..Yerla xkan nk keja 24 Jam..Penat Jgk tue..

Dekat Fb nie aku Boleh Tau  ape Family Aku & Kwn2 aku kat sne ngah Buat ape..Sihat ker Sakit ker..Terubat la jgk Rindu Nie..Ngan Gambar2 Terkini Diorg..hehhe..Antara Family Aku nyer FB..
  
Family 

Satirah Alias

 
Nurhafeza Mat Zian
Sister

Raja Firdaus
Raja Firdaus
Brother

Eldreen Sniper
Eldreen Sniper
Brother

Awang Ahmad
Awang Ahmad
Brother

Adam On Seven
Adam On Seven
Brother

T'rah Alias
T'rah Alias
Sister

Siti Alias
Siti Alias
Sister

Hawe Alias
Hawe Alias
Sister

Nurul Hanim
Nurul Hanim
Sister

Aini Alias
Aini Alias
Sister

Hafizah Alias
Hafizah Alias
Sister

Hanafi Hassan
Hanafi Hassan
Cousin: Male

x TahanNyer Mak Aku Pun Join FB gak..hehe Best la..Nie Plk Antara Kwn2 Aktif Ak Kat FB..

 
 
 
 
 
Kawan2 Study
Mateja Kezmon

Puteri Hally' Nor Halijah

Che' Zaza

Sepul Tura

 
 
Nik Fathymah
 


Kawan2 Lama






*Ater Lame BebeNor Aku Nak Edit BenDa Alah Nie..Fuhhh...Nie Jerla yg mampu..Bnyk lgi kwn sebenarnyer..

Tpi Kan Dalam Suka Dan Duka..Ader Jugak la yg Masih Nk SakitKan Hati Aku..x Tau knp aku Nie Bnyk Musuh Ker Pun..Tpi Diorg Main Care Kasar & Penyecut la..Duk Menyamar Jdi Org Lain..Duk Hentam Aku..Tpi Tuhan Tue Maha Adil "Sepandai2 Tupai Melompat AkhirNyer Jatuh Ketanah Jugak" Akhirnyer Aku Dpt Agk org yg buat tue..Lagi naik Benci La aku kat Dier..(mesti Dier x Tau aku Dah Tau..tue sbb dier x tau knp aku asyik cri psl ngan dier jer) Yang TerBaru Nie Time Aku nk Kahwin Ader Ker Mintak Hutang Ayoyo..Org Nk Berseronok Dier Mintk Utang Plk..Bile ditanye spe xnk jwb..Nampak sgt Memain jer..nk jatuhkan Maruah Org La tue.. Antara Komen Dier

Zairul Hassan May 28 at 3:54pm Report
 seronoknya kawin..sonok2 jugak hutang jgn lupa laki ang bayo yer 
 

Eina Alias June 9 at 9:17am
bg no tel..x pun tolong call 017-_90118_..nk tau gak spe nie..n bpe amounnye..Thank (^_^) 
 
Eina Alias June 10 at 9:43am
Eh xnk Hutang ke..senyap je..Nk tau jgk berape..Alhamdulillah lps kahwin nie ader rezeki sikit..nk jgk selesaikan..Hutang nie x boleh dibuat main..boleh bwk sampai ke mati..Kalau betul Suami syer ader berhutang bg tau la..Tpi Kalau Ader Niat nk menjatuhkan Dier..Harap sgt Buangkan Niat tue..Kalau singgit dua tue..dpt jgk syer bantu..Tpi kalau ratusan ribu..Mintk Mase jgk la nk mengumpul..Harap dpt bg kerjasama..kalau still diamkan diri syer anggap awk ader lah perosak..Okey.. 
 
  • Erm Mcm Tue la kesuDahan CterNye..Kalau Betul My HusBand Ader Hutang Dah lme Die Tuntut Kan.. Ala lgi pun Bukan Ramai yg kenal Ngan My Husband dlm FB nie..Org2 Tertentu jer..Boleh Kira ngan jri la klu kenal pun..
Aku Ader Kena Gak Mula2 Dulu Ngan Si Kecik x Paham Bahasa..Nmenye Intan Syazlina bersamaan ( _ _ _ _ _ _ ) haha yg nie sgt kelakar..nk aku letak ke?? panjang kot..

Intan Syazlina October 11, 2010 at 11:15pm Report
ble nk kween nyer...ntah2 xjd..huhu 
 
Eina Alias October 12, 2010 at 9:49am
InSyaAllah Kalau Diizinkan Allah..Kitorg Kawin La..Hai knp x Sabar plk Nie..Rileks La..
Kalau awak PanDai BerDoa..Ha tolong la Doa kat kitorg MoGa Tarikh Kawin DiPercepatkan..Tq.. 
 
Intan Syazlina October 12, 2010 at 12:57pm Report
hmmm...ok i wiil...xsngup tgok awak xjd kwen lak...hakhak.. 
 
Eina Alias October 12, 2010 at 12:59pm
Awk yg Putus Cinta..xkn sye plk yg x dpt kawin kan..(^_^)

  • Haha terus Senyap x BerBalas..Betul la tue...
Intan Syazlina August 24, 2010 at 12:19pm Report
i rase u dah tersalah phm ni...
i xpnh langsg ade hati pd tung u yg gmok tuuuu...
i skit ati ngn u...so cari la sbb nyer... 
 
Eina Alias August 24, 2010 at 12:24pm
kiter kenal ke hahaha..

  • Tahu Plk Dier Aku TerSalah Paham..mesti Die Org yg Rapat Ngan Aku Dulu kih kih kih...
Intan Syazlina August 24, 2010 at 12:33pm Report
heheheehe...xboleh la...i ske ...so i buat la...
Eina Alias August 24, 2010 at 12:35pm
ape kes la bdk nie..x paham aku..
Intan Syazlina August 24, 2010 at 12:35pm Report
saje suke2...marh ke?
Eina Alias August 24, 2010 at 12:38pm
Buat ape nk marah..aku x kenal ko pun..alah ko nie berani ckp blkg2 je..buang mase ak je..
Intan Syazlina August 25, 2010 at 10:18am Report
buang masa ke??? bis tu layn jgak..hehehehe..klakar la..
klw aku tkt aku xde guna page de gambar cm ni...asal aku pun ade kan...
Eina Alias August 25, 2010 at 10:37am
Layan sbb seronok jgk layan org giler nie haha..
Alah setakat letak 1 pic je..belambak2 dkt internet leh curi la..
Intan Syazlina August 25, 2010 at 10:50am Report
so u lyn u pon same gler la kn..kn..


  • Last2 dier kater sme2 giler..Adoyai..Tpi Cmne la Dier nk Minta Maaf Kat Aku Ek..Fuhh Dier Berani Ke nk Ngadap Aku..Ngadap Allah jerla nt Ek..Kesian...

  • Skrg Nie ADer Sorang lgi..Aktif Like Statement Aku..Aku Biar Kan Jer..Ari Tue Ader Jgk x bg tgk Wall..tpi last2 aku On la Kesian nk sgt kan tgk Wall AKu..Tpi Still x leh nk Komen kat wall aku..hehe..Jgn Marah ek..i x nk wall i semak la ngan U punyer Komen..(takut pisang Berbuah Dua Kali)
Aku x Pernah Sembang ngan Spe2 hal aku kena nie..Kecuali kwn Baik Aku.. Kitorg Bertukar2 pendapat..Cri Motif sme2..Tpi bnyk nye ak luahkan la..Kali nie plk aku nk cter sal ragam FB teringt plk kes nie..Tpi aku x aibkan Org Ek..Sbb Korang x Tau Pun Spe Org2 yg aku maksudKan Tue kecuali Tuan Badan..So tuan Badan Jgn Risau Ok.kalau ko boleh bce sekali pun..aku nk mengatakan ak mmg x Bersalah..Assalamualaikum..Mcm2 nk tulis psl FaceBook nie lgi..Tpi Nanti la..Nk ReHat Dulu (^_^)



No comments:

Post a Comment

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina