photo e02fcb0a-ca62-449f-8013-71dd1ab93db7_zpsb09b7bda.png

Tuesday, July 5, 2011

Perbezaan

Semua Orang Tau Kat DuNia Nie Mcm2 Ragam manusia Ader..
TerMasuk la Ngan Sikap Aku SenDiri..
Kadang2 Nak Kater Aku Solehah mcm x..Nak Kater AKu Jahat mcm x jugak..
Kadang2 Emosi aku Berubah ikut KeaDaan Sekeliling..
Biler AKu SemBahyang aku mmg Inginkan Perubahan..Tpi Biler kat Luar..Aku jdi x tentu arah..
Salah Sikit Jer Org Sekeliling aku Terus Nak Melenting..

Why??  Knp mcm tue..Aku Bukan Lah PenDenDam..Tpi aku dah Nampak Mcm Aku Nie Seorg Pendendam...Kisah Lme yg Dtg Dlm Idup Aku nie Sukar Aku nk LupeKan..
Mmg Kalau Niat Baik Aku Dihalang Disekat Tanpa usul Periksa mmg Aku marah & MeraDang..
Tambahan Pulak mmg Ak xde Niat Utk menjatuhkan sesiapa time tue..Tapi DiSalah TafsirKan..Sampai Jadi Isu Besar..Sampai Aku makan Hati..Dan Sampai Aku TerLampau BenCi..dan Sampai LibatKan Orang lain TerMasuk Suami Tercinta..Tpi Aku nk IlangKan Semua Tue..Aku Dah Cube..Makin Aku Cube Makin Aku Benci..

KeNape Semua Tue TerJadi..Mungkin Ujian Dri Allah yg Ak x Tahu..
Tpi Tue la..Aku Nie SeNang Nk Baik Ngan Orang Tpi AKu suSah Nak Rapat Ngan Orang yg x Berape Elok utk AKu Berkawan...
Mesti Ader Jer Salah Org Tue Aku Cari Kalau Dah Mmg Aku x Suka Dier..
Yer la kwn yg MulaNye baik Aku Kenal..Dah Berkepik Ngan Pasangan Depan Mata AKu..aku Suka Ker??? BerCium Pipi Ader lah Perkara Biasa..Aku Mampu Ker nk Rapat Ngan Org Cmnie..& Aku Mampu Ker nk Tegur hahaha (aku Bukan Lah Ustazah Pilihan) akan Jdi Bahan Gelak Lagi.. Dah Tentu AKu x Suka Dengan Org Yg Merosakkan Kawan AKu & Sedikit Sebnyk Aku benci Kwn AKu Tue..
(Boleh Ker AKu Tulis Statement Mcm Nie..Boleh La kot Ko Bukan Sebut Nme Dier Pun..Yg Cter nier Pun Ko & Dier Jer Tau..Dier xKan Bukak Blog AKu..Tpi Org Lain Akn Tau Cter Nie Kalau Dier Pun ADer Cter Kat Org Lain, Lgi Pun Ak Bukak Cter Nie Setelah NmeKu BuSuk DiPerSada AntaraBangSa..Mne Tahan Bebb Simpan Lme2 hahhaa)

Hidup Nie Aku x tau la sampai bile..Lme2 AKu PenDam..Akan Lagi Parah..Tpiii..xpe aku Cuber..Ubah Perangai AKu Dulu...

6/7/2011 - 9.48 pagi..Ceria Pagi Nie(harap tiada perosak Mood pgi nie)..Tibe2 TeringatKan Cuti Sem yg Nk Abis Dah..Erm x Sabar nk Belajar blk.Camne la kan Study Dgn Status yg Dah Berubah Nie kan..Hehhe Mampu Ker Aku..Nak meLayan Family..Layan Buku..Layan Kerja..x Sabar nk tunggu AKu Mampu Ker x hadapi Semua Tue...Eh tpi Kan Satu Benda yg AKu x Buat Lagi Hahhh G HoneyMoonnn..Ayoyooo Hampir TerLuper..Suami Busy..Isteri Busy..mane nk jadi g jejalan..Hujung Minggu Nie Kot InSyaAllah Kalau Dua2 x Busy..Tpi Nak KemaNe?? Ader idea x..hehehe..Kos Lagi..Yuran Lagi..Rase2 kena Tangguh Dulu tue hehe..Okey la aku kena sambung keja dulu..jp g sambung Merepek blk...

4.34ptg - Sgt Kekenyangan, Fuhh MCD sgt Menyelerakan Aku...Keja Aku Semua dah Settle..Leh layan lagu Puas2..sikit lgi nk blk..dah kenyang tue paham2 la mesti la mengantukk...aduhaiii..dapat Tidoq nie kan Best...Oh SuamiKu mlm Nie Cuti Memasak Boleh hahhaa..Kiter Makan Kat Luar Jer laa...haha cmne dier nk jwb..Blog ak nie pun dier x tau wujud ke x..x Sabo nk Beli PC baru letak kat Umah..Leh Layan Mcm2 ngan HusBand.. Baru dier Celik IT sikitt..Dier dah semangat kat Umah tue berehat..aku jer duk keja lgi..x Sabo nk blk nie hehe..Ermmmmm Ngantuk Ar...(Gilo) hehehe..Bye Eina..



** Tiada Kena Mengena Ngan Sesiapa Hanya Lah Luahan Hati Ku..Sekian..Esok AKu Nk Sambung lgi..psl diri aku

No comments:

Post a Comment

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina