photo e02fcb0a-ca62-449f-8013-71dd1ab93db7_zpsb09b7bda.png

Friday, February 6, 2015

.:: Perbetulkan Niat ::.

Hai Semua..

JUst Nak Tanya..
(Korang Jawab Dalam Hati)

KNP Follow MY Blog ??

1. Nak Korek Cerita ??
2. Just Nak Tahu Perkembangan ??
3. Nak Berkongsi Cerita ??
4. Nak Ambil Maklumat Penting (Rujukan) ??
5. Nak Bergosip Lepas Bce ??
6. Anda mmg Pengikut Setia Saya ??
7. Anda Adalah My BFF Saya ??
8. Nak Up lgi Dari Kehidupan Saya ??

Ok Dah Ada Jawapan ??
.
.
.
.
.
Mula - Mula Tarik Nafas Duluu..
Lepas tue Hembussss Pelan - Pelan..
.
.
.
.
.
.

 Penulisan Saya Akan jadi baik jika
Jawapan Anda..
Nombor.

2. Just Nak Tahu Perkembangan ??
3. Nak Berkongsi Cerita ??
4. Nak Ambil Maklumat Penting (Rujukan) ??
6. Anda mmg Pengikut Setia Saya ??
7. Anda Adalah My BFF Saya ??

 Anda Akan Sedih Bila Saya Sedih Anda Akan Gembira Bila Saya Gembira..

Tapi..
.
.
.
.
.
.
 
Whatever Apa yang saya tulis Akan Jadi Buruk Akan Nampak Riak..Dimata Anda
Bila
Jawapan Anda..
Nombor.

1. Nak Korek Cerita ??
5. Nak Bergosip Lepas Bce ??
8. Nak Up lgi Dari Kehidupan Saya ??

 Contoh...
Memory Beli Kereta, Dicatat Dalam Blog..
Yg Busuk Hati Akan berfikir " Nak Tayang Kereta Baru La Tue"
Yang Betul2 Pengikut Setia " Wah Syukur Dah Ada Kereta "

Pilihan Ditangan Anda..Betulkan Niat sebelum Masuk Ke Ruangan Blog Saya..
Ingat Kehidupan Kita Bukan Setakat Disini..
Dosa yg Tidak DiAmpun Adalah Dosa Diantara Manusia, Sblm ia meminta Maaf kpd individu tersebut..Bkn SEkadar meminta maaf namun perlu menceritakan kesalahan anda itu...

Maka..
.
.
.
Jauhkan Diri Kalau Masih Anggap Penulisan Ini, Bajet Bagus @ Poyo..
Sila Jauhkan Diri..
Saya Mohon..
Terima Kasih..

Saya Juga Ada Kekurangan Saya
Maaf 
                                                                                                                                             Mama Meera

No comments:

Post a Comment

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina