photo e02fcb0a-ca62-449f-8013-71dd1ab93db7_zpsb09b7bda.png

Saturday, January 5, 2013

~Tinggalkan 2012, Majukan 2013~

Bismillah..

Kenangan 2012..

^^Penuh dengan Kemanjaan..sbb dalam Tempoh Mengandung,Bersalin & Berpantang..
Layanan diberi 150% oleh org sekeliling utk aku..

^^Hidup Lengkap dgn kehadiran anak yg sempurna dri segi fizikal..Target Dapat anak Perempuan jgk terCapai..

^^Banyak Perubahan Berlaku
    *Pindah Rumah Baru
    *Beli Kereta (Second hand)
    *Kenaikan Pangkat
    *Kenaikan Gaji
    *Suami Tukar Keja baru
   
^^Macam2 yg Diinginkan Tercapai..Alhamdullilah..


Azam 2013

^^Umur Makin meningkat walaupun still 25 tahun 3 bulan tpi org tetap anggap dah 26 tahun kan..
^^Target Aku, Aku nak mantapkan diri utk jdi
    *Hamba yg LEBIH Taat kepada penciptanya,
    *Anak yg menjaga Hati Ibu & Family
    *Isteri yg LEBIH baik pada suami aku,
    *Mama yg LEBIH Prihatin untuk Anak Aku,
    *Ketua yg ADIL utk rakan2 sekerja aku,
    *Pekerja yg dikagumi oleh Majikan Aku,

^^ Target Sampingan Merangkap Angan-Angan Aku hehe
    *Samsung Galaxy Note II
    *Pointer 4.00+ untuk Exam aku
    *Hilangkan Jeragat kat muka
      (sbb Husband Janji klu clear dier bayarkan utk aku wat rawatan gigi)
    *Mulakan Bisnes Online

Harap 2013 akan jdikan aku manusia yg lebih berguna, lebih disenangi ^_^


No comments:

Post a Comment

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina

(01-08-2006 ) Terjalin Satu Hubungan Cinta 2 Jiwa Amir & Eina